marți, 11 iulie 2017

De-aș fi nisip

Autor: Constantin Cristescu



                           Hai vino şi mă cerne din nisip,
                           Din lacrimile-albastre ale mării,
                           Nu mă opun şi nici măcar nu ţip,
                           De-ai să m-arunci în albul zării.

                           Tăcut prin adieri de rece vânt,
                           Am să plutesc mereu în toamnă
                           Să-ţi dăruiesc fărâma de cuvânt,
                           Să te-ncălzească dragă doamnă.

                           O să te port în braţe printre vise,
                           Am să te mângâi gingaş ca un nor,
                           De val pe mal zac spumele ucise
                           Şi inima-mi de simplu călător.

                           Şi-am să te-aştept mereu să vii,
                           Păşind în nopţi pe-aleile pustii,
                           Să bem pocal cu visele-argintii,
                           Iar din nisip să naştem iar copii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu