joi, 15 octombrie 2015

Spre toamnă

Autor: Radzyeck( pseudonim)
 poet din Republica Moldova


                       E toamnă. Vorbește-mi de parcă
                       De șoapte se scutur copacii
                       Și marea de frunze e-n barcă,
                       Și nu văd pământul cârmacii.

                       Citește-mi ceva din tăcere,
                       Cum cade în apă privirea
                       Și valul atingerii piere
                       Lovindu-și de stâncă neștirea.

                       Rănește-mi ce nu mă mai doare
                       Cu dulci mângâieri de artistă,
                       De azi căzător în picioare,
                       Ascultă-mi ce nu mai există.

                       Și, totuși, îngheață copacii,
                       Iar tu, negreșita mea doamnă,
                       Ești frunza ce-ndeamnă cârmacii
                       Spre toamnă, spre toamnă, spre toamnă …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu