luni, 9 noiembrie 2015

Dimineața

Autor: Magda Isanos

  
                        Vreau să descopăr lumea, niciodată
                        n-am crezut, cum spun poeții, cã-i frumoasă.
                        Însã astãzi, cu luminã pieptănată,
                        dimineața mi-a intrat în casã.

                        Fumegam de somn, când am simțit
                        pașii cuiva lângă perete -
                        ea dansa cu trupul arcuit
                        sub priviri mirate de portrete.

                        Cu picioarele goale ea pășea,
                        în oglindă răsuna cristalul,
                        dimineața strămutase balul
                        fetelor-lumini în casa mea.

                        Și privind, eu mă gândeam: e bine
                        să fii tânăr când afară-i soare.
                        Zi frumoasă, îți voi pune legătoare
                        după gât și-o să te iau cu mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu