marți, 5 noiembrie 2019

Nu m-aștepta...

Motto:
”Toamna este post-scriptum-ul soarelui.”(Hacob Paronian)*
***
Autor: Delia Stăniloiu

                        Nu m-aştepta în dimineţi de toamnă
                        Mai bine la amiaz, cînd soarele domol
                        La dulci visări încă ne mai îndeamnă
                        Să dăm în gând, iubirilor ocol.

                        Nu m-aştepta cu ploi, ploaia nu-mi place
                        Îmi amintesc de lacrime şuvoi
                        Cînd toamna vieţii face şi desface
                        Rupând şi punţile rămase-n noi.

                        Să îmi păstrezi alături amintirea
                        Cea care lângă suflet îţi stătea
                        Şi nu lăsa să-ţi plece-n gol privirea
                        Sunt într-un vers, te rog nu mă uita.

                        Nu mă uita nici când vreo amintire
                        Nu mă cunoaşte şi nu mă mai ştii
                        Păstrează-mi doar lumina din privire
                        Şi-am să-nţeleg iar verbul „a iubi”.

Un comentariu: