joi, 26 decembrie 2013

Frunzele (Elegie de toamnă)

Autor: Radu Stanca


                       Nu mă-ntreba nimic în noaptea asta
                       Nici cât e ceasul, nici ce gânduri am,
                       Mai bine lasă-mă să-nchid fereastra,
                       Să nu văd frunzele cum cad din ram

                       Fă focul și preumblă-te prin casă
                       Fără să spui nimic, nici un cuvânt...
                       Vreau să mă simt la tine ca acasă
                       Să nu simt frunzele cum zboară-n vânt...

                       Învăluită-n straie de culcare
                       Așează-mi-te-alăturea c-un ghem
                       Și deapănă mereu, fără-ncetare,
                       Să n-aud frunzele sub pași, cum gem...

                       Ferește-mă în preajma ta de vasta
                       Urgie a toamnei care bântuie...
                       Și nu mă întreba în noaptea asta
                       De ce mă înspăimântă frunzele...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu