duminică, 6 decembrie 2015

Noiembrie

Autor: Lia Milan


       Noiembrie e luna-n care mă rătăcesc în calendar
       Înregistrind cu intristare ce-aproape e Crăciunul iar.
       Un an din nou s-a scurs din viață ca și când ieri ar fi-nceput
       Și-n fiecare dimineață mă mir ce repede-a trecut.

       Noiembrie ca vântul trece prin gândurile-mi răvășite
       Mă cheamă iar în crângul veșted s-adun iubirile trecute.
       O taină ce mă înfioară mă face să iubesc și azi
       Aceelași crâng de-odinioară înconjurat de-aceeași brazi
       Aceeași apă-nvolburată ce-aleargă iute spre câmpie
       Aceeași munți cu falnici creste ce-o străjuiesc de-o veșnicie.

       Noiembrie e luna-n care și ploile se-ntorc la noi
       Să plânga lin pe ramurile copacilor de frunze goi.
       Să se prelingă pe ferestre în tainic cântec de țambal
       Bătând ușor pe tabla casei, într-un acord autumnal.
       Pe pleoape tot mai greu m-apasă un somn de-a dreptul hibernal
       Și visurile mă-mpresoarăcu al iluziilor val
       De ani trecuți, de frunze moarte în al amurgului opal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu