joi, 16 aprilie 2015

În crâng

Autor: Magda Isanos


                         În crângul plin de-a primãverii udă
                         podoabă verde si luminã crudă,
                         m-am dus să văd șopârle și gândaci
                         și să vorbesc cu tinerii copaci.

                         Lira mi-am prins-o-n ramul înflorit
                         al măcieșului ce-am întâlnit.
                         Bondari de aur s-au suit pe strune
                         și paseri începurã să s-adune.

                         Hulubi sălbateci se roteau pe sus.
                         "Surorile mele, le-am spus,
                         nu vă temeti, nu-i laț, nici capcană;
                         e-o scornitură-omeneascã și vană..."

                         Atunci pitulicile se bucurară.
                         "Vrei sã-ti cântãm eterna primăvară?"
                         "Vreau, paseri bune,
                         care n-aveti brațe, nici strune."


Din volumul "Poezii/Poésies", 1996

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu