luni, 1 iunie 2020

Plouă...

Autor: Delia Stăniloiu



                                 
                           Plouă cu lacrimi cât boaba
                           De strugure-abia pârguit
                           Se scutură cerul subit
                           De parcă grăbește iar treaba.

                           Plouă ! O ploaie de vară.
                           Curând nu vom ști că a fost
                           Tristețea mi-e azi fără rost
                           Și nor e în mine și-afară.

                           Tot plouă... în sufletul meu
                           Furtună năprasnică este
                           De parcă, fugit din poveste
                           Mă urmărește un zmeu.

                           Și plouă ca într-un coșmar
                           Azi plînge și ploaia în picuri
                           Mă risipesc prin nimicuri
                           Și lacrimi îmi curg iar și iar...
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu